17 Aralık 2010 Cuma

matematik calısırken hayatımı sorgulamak ders calısmamak ıcın bahane mi yoksa bugun gittiğim body worlds'un etkisinde mi kaldım ? Vizeler,notlar,sevgi,para,sorumluluk,eğlenme isteği...  kafamı toplarlayamamamin sebebi ne? piyasa muhendisi olup, yılda 2 hafta icin kopek gibi calismak? bu mudur hedefim? bunun için mi yasiyorum? Ya da daha guzel bir kadını daha nezih bir yerde opmek icin mi ?
opmek opmektir aslında nerde olursan ol.
sistemi bilip de bisey yapamamak ya da  yapmaya gotu yememek bu olsa gerek. olmeyi bekleyen  insanlar gibi yasiyorum, uretmeden,zaman oldurmek icin aptalca seylerle ugrasan insanlar gibi. Emeklilik hayali kuranlari daha iyi anlamaya basladım. Hayatının ufak kısımları dısında dumene oturamamış insanlar  gibi ellimden sonraki hayatımın  portresini ciziyorum. Body worlds demisken, bugun gittim ve hayatın aslında cok bos  oldugunu onaylattım kendime. Her gun sokakta gordugumuz insanlarin  kadavralarını gorunce garipsiyor insan, ne farkımız var ki onlardan? Onlar bedenlerini bilime armagan edecek kadar "delikanlı"  o kadar ! Yasayacagım su hayattı - ki kısa olacak - aptal streslerle , sacma mucadelelerle gecirmek nasıl bir kafanın sonucudur? Sigaramı bitirip ders calısmaya gidecekken pink floyd'tan high hopes geliyor ;

the grass was greener
the light was brighter
with friends surrounded
the night of wonder

3 yorum:

  1. ben de bon joviden ekleım ozaman

    This ain't a song for the brokenhearted
    No silent prayer for the faith departed
    And I ain't gonna be just a face in the crowd
    You're gonna hear my voice when I shout it out loud

    It's my life
    It's now or never
    I ain't gonna live forever
    I just wanna live while I'm alive

    YanıtlaSil